Kolejna międzynarodowa seria zawodów skoków przez przeszkody rozpocznie się w Europie. To już IV sezon Longines Masters i startuje w Paryżu od 29 listopada do 2 grudnia 2018. Kolejne spotkanie Longines Masters w Hongkongu będzie miało miejsce podczas Asian Horse Week, w dniach 15-17 lutego 2019 r. Ostatni etap serii odbędzie się w Nowym Jorku od 25 do 28 kwietnia 2019 r. Organizatorzy opublikowali nowe plakaty reklamujące serię – jak Wam się podobają?
IV sezon Longines Masters
Jedna z najbardziej prestiżowych serii zawodów jeździeckich na świecie. Longines Masters przyciąga każdego roku najlepsze konie i jeźdźców na świecie. Unikalna koncepcja to świętowanie sportu i rozrywki dla pasjonatów jeździectwa, miłośników koni i fanów z całego świata, którzy cieszą się sportowymi emocjami i niezapomnianymi przeżyciami.
EEM, twórca, właściciel i operator tej prestiżowej międzynarodowej serii kontynuuje dążenie do doskonałości i innowacji wiernych wizji założyciela i dyrektora generalnego Christophe Ameeuw: przedstawić magię skoków przez przeszkody nowej publiczności na całym świecie. “Zawsze miałem obsesję na punkcie tego, że chcę przekazać moją pasję i wprowadzić nasz sport w międzynarodowe światło”.
Tutaj rozpoczyna się nowa podróż przez kontynenty dzięki żywym kolorom i popowej interpretacji dzieła utalentowanego artysty Selmana Hosgora w nowych plakatach reklamujących serię. Artysta skupia się na minimalizmie i żywym kolorze. Na plakatach widzimy połączenie jeździeckiej pasji z dziedzictwem każdego miasta, w którym będzie odbywać się seria.
Co zadecydowało o doborze kolorów?
“Dla mnie Paryż jest miastem literatury i mody. Musiałem wybrać niebieski jako główny kolor, ponieważ reprezentuje intelektualizm i uspokajający wpływ literatury oraz ponadczasowość mody pomimo tego, że zmieniała się ona z biegiem lat. Inne żywe kolory, które włączyłem, są rezultatem pobłażliwości zmysłów, gdy łączy się literaturę i modę.
W projekcie Hongkongu skupiłem się na życiu tradycyjnym i współczesnym, które żyją razem, na gorączkowych ulicach miasta i wielobarwnej kulturze kulinarnej. Wyraziłam mieszankę nowoczesnego i tradycyjnego stylu życia odważnie z odcieniami czerwieni. Co więcej, gorączkowe ulice i nieskończenie kolorowa kuchnia w kolorach niebieskim i zielonym. Ikoniczna czerwona łódź miasta, dynamizm konia i radość na twarzach widzów to dla mnie idealny opis Hongkongu.
Nowy Jork od razu w umyśle pojawia się jako metropolitalne miasto świata. Starałem się pokazać wyraźny urok miasta, różnorodność, używając innych żywych kolorów. Symboliczna Statua Wolności, radośni ludzie w mieście i poczucie, że stają się wolni od sztuki, to inne czynniki, które zainspirowały mnie podczas przedstawiania Nowego Jorku.” – mówił Selman Hosgor.
Inne prace artysty znajdziecie TUTAJ