Organizatorzy Spoga Horse Autumn 2020 informują, że w dalszym ciągu czynione są przygotowania do jesiennej edycji wydarzenia. To będzie szczególne wydarzenie, jeśli do tego czasu świat upora się z pandemią.
Spoga Horse Autumn 2020
Covid-19 utrzymuje świat w napięciu, powodując ogromne ograniczenia w życiu społecznym, paraliżując produkcję i handel, doprowadzając do zatrzymania łańcuchów dostaw, a co oczywiste w tej sytuacji powoduje odwoływanie targów i wydarzeń masowych. Kryzys dotyka wiele gałęzi przemysłu i już można przewidzieć, że era po koronawirusie będzie inna.
Targi będą w przyszłości odgrywać szczególną rolę ożywienia branż i firm. Ilość rejestracji wystawców na jesienne targi pokazuje, że przemysł jeździecki przygotowuje się na czas po kryzysie. Wśród już zarejestrowanych wystawców są: Albert Kerbl, Amahorse, Animo, Bucas, Cavalleria Toscana, De Niro Boots, EKKIA, HKM , Horseware, Kingsland, KEP, Laguso, Montar, Passier, Prestige, PIKEUR, Samshield, Schockemöhle Sports, Shires Equestrian, Spooks, Vestrum, Vale Brothers i Waldhausen. Wszyscy planują wziąć udział w targach, gdy drzwi największych targów jeździeckich zostaną otwarte jesienią w Kolonii.
W trudnych czasach decydujące znaczenie ma dobra współpraca: dlatego zespół Spoga Horse kontynuuje intensywne działania na rzecz wsparcia branży podczas i po kryzysie: nawiązywanie kontaktów między przedsiębiorcami, reaktywacja relacji biznesowych i nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych być jeszcze ważniejszym w erze po pandemii niż kiedykolwiek wcześniej. Nastąpią zmiany w produkcji, logistyce, sprzedaży i komunikacji, a targi pokażą interesariuszom możliwe rozwiązania i trendy na pomyślną przyszłość.
Zbliżające się wznowienie targów ma według organizatorów przyczynić się do promocji sprzedaży bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego wystawcy i publiczność branżowa mogą się szczególnie cieszyć z wydarzeń związanych z Spoga Horse Autumną 2020. Spoga Horse Award od 20 lat wyróżnia najlepsze innowacje w branży. Niezależne jury magazynu branżowego equitrends, partner medialny z wyprzedzeniem sprawdza wszystkie zgłoszenia i nominuje kandydatów do nagrody, którzy z kolei zostaną zaprezentowani na targach. Jednak producenci zaprezentują nie tylko swoje innowacyjne produkty i koncepcje jury, ale także publiczności targowej na żywo. Zainteresowani goście mogą następnie wziąć udział w wycieczce z przewodnikiem po targach, która poprowadzi ich do nominowanych producentów, gdzie mogą dowiedzieć się więcej o firmach i kreatywnych osobach, które pracują na ich sukces. Jury ekspertów i publiczność wybiorą najlepszych w kategoriach Innowacja, Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR) i Koncepcje sprzedaży, a ostatniego dnia targów przekażą laureatom nagrody.
A jeśli chodzi o naszych psich towarzyszy: Zainteresowani producenci i odwiedzający będą mogli ocenić nowe i zaufane trendy dla swoich małych czworonożnych przyjaciół w ramach specjalnego wydarzenia Dogs.
W tym roku Spoga umożliwi wcześniejsze zaplanowanie udziału dla wszystkich zainteresowanych stron. Mając na uwadze obecną sytuację, Koelnmesse przygotowuje się do jesiennej edycji już teraz. Jeśli wydarzenie zostanie przełożone lub odwołane z powodu wirusa, Koelnmesse zwróci zakupione bilety. Płatności już dokonane zostaną zwrócone wystawcom, którzy nie chcą wziąć udziału w ewentualnym zmienionym terminie. Koelnmesse informuje dodatkowo, że w odpowiednim czasie poinformuje wszystkich swoich klientów i partnerów o możliwych zmianach w organizacji wydarzenia.
Źródło: informacja prasowa Koelnmesse GmbH