Wśród prezentowanych projektów znalazły się kolorowe t-shirty, sukienki, bluzy, torebki i plecaki, a nawet zestawy bielizny i kostiumy kąpielowe. Oczywiście, wszystkie w pastelowych barwach i z charakterystycznymi wizerunkami dawnych kucyków Pony. Są one już dostępne w sprzedaży internetowej na stronie Moschino.
Jeżeli jednak wydaje wam się, że nikt nie skusi się na takie kiczowate ubrania, to jesteście w błędzie. Co więcej, pasjonaci mody są w stanie zapłacić za nie całkiem spore pieniądze. Ceny rzeczy wchodzących w skład kolekcji wahają się bowiem od 52 euro (ok. 220 zł) za etui na telefon, przez 200-550 euro (850-2300 zł) za odzież, do… 1700 euro (ponad 7000 zł) za jedną z torebek.
To oczywiście nie pierwsza taka popkulturowa inspiracja w kolekcjach włoskiego domu mody. Wcześniejsze kolekcje nawiązywały już do innych zjawisk charakterystycznych dla lat 80., 90. oraz współczesnych. Powstały m.in. kolaboracje z Barbie, Nintendo, Adidasem czy też siecią restauracji McDonald’s.
Tekst: Magdalena Pertkiewicz