To były dni w całości skoncentrowane na modzie. Od 8 do 10 lutego wystawcy i producenci na nowym wybiegu w sercu hali 8 prezentowali nowinki i to, co będzie”hot” w nadchodzącym sezonie w modzie jeździeckiej.
Spoga Horse Fashion Days 2020
„Jesteśmy zachwyceni pierwszorzędną ofertą naszych wystawców i wysoką jakością zwiedzających”, powiedziała Catja Caspary, wiceprezes Koelnmesse. „Spoga Horse podkreśliło swoje kompetencje jako platforma trendów o wielkim znaczeniu i zasięgu międzynarodowym”
W sumie 163 wystawców z 23 krajów wzięło udział w Spoga Horse Fashion Days 2020. Oprócz segmentu mocnej odzieży, pojawiło się tu wielu dostawców akcesoriów sportowych jeździeckich, produktów pielęgnacyjnych, zdrowotnych i paszowych, a także artykułów skórzanych i siodeł. Korzystając z możliwości zaprezentowania swoich produktów wśród międzynarodowego tłumu odwiedzających.
Pomimo burzy „Sabine” zwiedzający i wystawcy pozwolili na popsucie humorów
„Spoga horse są najbardziej międzynarodowymi targami i dają nam możliwość spotkania się z naszymi detalistami z całego świata przy minimalnej ilości podróży. Nasze produkty dotyczą jakości materiałów i dopasowania, dlatego ważne jest, aby osobiście poznać naszych klientów od czasu do czasu. ”- powiedziała zachwycona Helena Strömbäck ze szwedzkiej wytwórni Stierna, która po raz pierwszy wystawiła się w Kolonii w lutym.
Dużą popularnością cieszył się program Akademii Spoga Horse, który w tym roku koncentrował się na marketingu online i handlu elektronicznym. Wiele firm zajmuje się procesami transformacji, digitalizacją i debatą makrospołeczną wokół zrównoważonego charakteru tematu. Akademia szczegółowo omówiła te tematy: wybrani eksperci zaprezentowali odwiedzającym kompleksowe seminarium i program warsztatów na temat aktualnych tematów branżowych, a także wymagań, możliwości i ryzyka marketingu internetowego. Prelegenci zajęli się takimi tematami, jak wyszukiwanie głosowe, podróż klienta i przejrzystość marketingu wpływowego, ale także zarządzanie towarami, planowanie asortymentu i koncepcje zrównoważonego rozwoju.
Przemysł przechodzi zmiany
Podczas tych wykładów, a także w wielu osobistych rozmowach, stało się jasne, że cała branża wciąż stoi przed dużymi wyzwaniami, które wynikają właśnie z tych procesów transformacji. Wpływają one również na wiodące targi. „Jakość Koelnmesse polega na tym, że nie tylko usługodawca planuje targi, ale także pionier, który rozpoznaje transformację i opanowuje ją wraz z branżą”, wyjaśnił Oliver Frese, który był dyrektorem operacyjnym Koelnmesse. „Targi są ostatecznie produktami, które wymagają ciągłego dostosowywania w celu zaspokojenia potrzeb rynku i klientów”. Dzięki świeżym wrażeniom pierwszych FASHION DAYS, w nadchodzących miesiącach będziemy wspólnie z przedstawicielami wszystkich grup ustalać pozycję Spoga Horse w przyszłości.
Targi Spoga Horse zawsze cieszą się dużą frekwencją, lutowe spotkanie odwiedziło prawie 2800 osób z 46 różnych krajów.
Dowiedz się więcej na stronie Spoga Horse
Źródło: Informacja prasowa Spoga Horse